میں ہوں پاکستانی اداکارہ مجھے روزانہ سوشل میڈیا پر۔۔۔۔۔۔۔۔ژالے سرحدی کی ویڈیو وائرل - Pakiatani Media News

Breaking

Monday 29 April 2024

میں ہوں پاکستانی اداکارہ مجھے روزانہ سوشل میڈیا پر۔۔۔۔۔۔۔۔ژالے سرحدی کی ویڈیو وائرل

شوبز انڈسٹری کی معروف اداکارہ ژالے سرحدی کی مزاحیہ  ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی

فوٹو اور ویڈیو شیئرنگ ایپ انسٹاگرام پر اداکارہ ژالے سرحدی نے ویڈیو شیئر کی جس میں وہ مزاحیہ انداز میں بتارہی ہیں کہ پاکستانی اداکارہ ہونے پر انہیں کیا کچھ برداشت کرنا پڑتا ہے۔

ویڈیو میں ژالے کہتی ہیں کہ ’میں ہوں پاکستانی اداکارہ مجھے روزانہ سوشل میڈیا پر گالیاں پڑتی ہیں، میرے سلیو لیس پہننے سے یا تو زلزلہ یا کہیں طوفان آسکتا ہے، مجھے کام میری سوشل میڈیا کی فالوئنگ پر ملتا ہے، تیس سال کی عمر کے بعد تو میں کسی کی بڑی بہن، خالہ یا پھوپھو کے کردار ہی کرسکتی ہوں۔‘

اداکارہ مزید کہتی ہیں کہ ’میں ہوں پاکستانی اداکارہ مجھے ہنسنے، رونے، شرمانے، ڈرنے کے علاوہ کسی اور تاثرات کی ضرورت ہی نہیں ہے، میرے لیے گورا ہونا اتنا ضروری ہے جتنا کسی انفلوئنسر کے لیے فلٹر کا استعمال ہوتا ہے۔‘

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zhalay Sarhadi Official (@zhalay)

ژالے سرحدی نے گزشتہ دنوں یہ ویڈیو شیئر کی جسے ہزاروں کی تعداد میں صارفین دیکھ چکے ہیں اور اس پر ملے جلے ردعمل کا اظہار کررہے ہیں۔

اداکارہ سوشل میڈیا پر کافی متحرک رہتی ہیں اور اکثر مزاحیہ ویڈیوز شیئر کرتی رہتی ہیں جسے ان کے مداح بھی پسند کرتے ہیں۔

واضح رہے کہ ژالے سرحدی نے اے آر وائی ڈیجیٹل کے ڈرامہ سیریل ’پنجرہ‘ میں اداکاری کے جوہر دکھائے تھے۔



from ARYNews.tv | Urdu – Har Lamha Bakhabar https://ift.tt/KCoS32H

No comments:

Post a Comment

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();